Продавець ТОВ АгроСпецЗапчастина розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
48 відгуків
ТОВ АгроСпецЗапчастина

Магнето М-151 (УД15, УД25, СК-6, СК-12; ПД-15; ДУ-54, АБ-4, Т-012)

  • В наявності
  • Оптом і в роздріб
  • Код: 1302.3728 (1302.372800)

2 200 грн.

Показати оптові ціни

Компанія тимчасово не приймає замовлення

повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Магнето М-151 (УД15, УД25, СК-6, СК-12; ПД-15; ДУ-54, АБ-4, Т-012)
Магнето М-151 (УД15, УД25, СК-6, СК-12; ПД-15; ДУ-54, АБ-4, Т-012)В наявності
2 200 грн.

Опис

Пропонуємо до реалізації магнето М151. Магнето М-151 2х контактна встановлюється на бензинові двигуни УД15, УД25. Виконаємо ремонт будь-якої складності Вашого магнето

Двох контактна магнето високої напруги М-151. Магнето М-151, номер виробу 1302.3728 (1302.372800), застосування на двигуні УД-15, УД-25, СК-6, СК-12; ПД-15; ДУ-54, АБ-4, Т-012

Магнето - магнітоелектричні машина, перетворює механічну енергію в електричну. Дане магнето М-151 двухискровое лівого обертання з пусковим прискорювачем, проводиться "КЗАТЭ" р. Самара. Вартість продажу виробу безпосередньо залежить від вхідної ціни для підприємства. В даний час магнето М151 знято з виробництва але незважаючи на це має високий споживчий попит. Магнето М-151 перестав випускатися 1985 р. (період СРСР), їй на зміну прийшли електронні магнето М137А і пізніше (після зняття з виробництва магнето М137А) прийшли магнето 1302.3728 виготовлені за ТУ 37.460.076-90.

В нашому асортименті є така послуга як проведення ремонту. Ремонт магнето М-151 займає кілька днів, а вартість приємно здивує будь-якого володаря, що вийшов з ладу виробу. Застосовується на двигунах УД-15 і мод. УД-25 і мод; СК-6, СК-12; ПД-15; ДУ-54, бензоагрегат АБ-4, міні-трактор Т-012, а так само для мотопомп від 125 м. куб\год і вище.

Магнето М-151 має дистанційну і натискну клеми включення запалювання. Корпус виконаний у пыленепроницаемом виконанні. Магнето в зборі з пусковим прискорювачем забезпечує кут запізнення 30°+10° по валу ротора магнето. Монтується на двигун за допомогою фланця на три шпильки. Магнето М151 ви можете замовити в будь-який час, так як дану позицію ми завжди намагаємося тримати на складі в достатній кількості. Доставка по Україні здійснюється транспортними компаніями в найкоротші терміни. Для замовлення звертайтесь до нас через зворотну форму замовлення або за телефонами вказаними в розділі контакти. Купити магнето м 151 або замовити його ремонт вибирати звичайно ж Вам але варто звернути увагу на вартість і того і іншого, що в нинішніх економічних умовах не мало важливо.

Пристрій магнето М-151 опубліковано на даному сайті.

Приймаємо на ремонт будь магнето М 151 в будь-якому стані. Сама котушка запалювання до магнето м151 як окремий вузол в даний час окремо на жаль не продається. Фото магнето М151 викладене у нас на сайті є унікальним і оригінальним. Будимо вдячні за розміщення зворотних посилань на наш сайт zapchastu.com.ua.

Магнето М-151

Пропонуємо до реалізації магнето М151. Магнето М-151 2х контактна встановлюється на бензинові двигуни УД15, УД25. Зробимо ремонт Вашого магнето. Ми пропонуємо магнето різних марок, моделей і модифікацій. Зокрема магнето М151 як правило завжди є в наявності.

Магнітоелектричні машина, перетворює механічну енергію в електричну. В даний час застосовується в системах запалювання для двигунів внутрішнього згоряння

У двигунах внутрішнього згоряння магнето забезпечує імпульс електричного струму до свічок запалювання в деяких бензинових двигунах внутрішнього згоряння, в яких не застосовуються батареї. Такі двигуни зазвичай чотиритактні або двотактні, які використовуються в мопедах, газонокосарках і ланцюгових пилах. В літаках у кожного циліндра зазвичай є дві свічки запалювання, підключених до окремого магнето. Така конструкція створює надмірність у разі відмови одного з магнето, а дві іскри забезпечують більш повне та ефективне згорання паливної суміші.

Малюнок 1. Пристрій магнето М-151

Зустрічається таке опис системи запалювання і займання суміші в камері згоряння здійснюється свічкою запалювання 1 від магнето високої напруги 6 (рис. 1). Часто плутають застосування та найменування таких магнето як М-151, М-137 і М-149 (М-149А, М-149А1).Отже магнето М-137 є одноискровым і встановлюється на двигуні УД-15 (рис.2), в свою чергу магнето М-151 є двухискровое, спеціальне з дистанційної та натискний клемами вимикання запалювання, пыленепроницаемого виконання, лівого обертання з пусковим прискорювачем і встановлюється на двигателья УД-25. Так само є таке магнето як Магнето М-149 (М-149А,М-149А1), дане магнето встановлюють на важких тракторів Т-130, Т-170, Б10М. Магнето М-149А1 є двох контактним але не дивлячись на це магнето М-151 і М-149 не є взаємозамінними так так тактова частота спрацьовування контактів різна, відповідно і синхронізація імпульсів різна.

Магнето в зборі з пусковим прискорювачем забезпечує кут запізнення 30°+10° по валу ротора магнето. Кріплення до двигуна магнето - фланцеве, на трьох шпильках.

Конструктивно магнето М-151 складається з наступних основних вузлів:

  • корпус,
  • ротор,
  • кришка,
  • трансформатор,
  • пластина переривника,
  • кожух з розподільником,
  • пусковий прискорювач.

Детальний опис магнето М-151.

Корпус вилитий із цинкового сплаву, в ньому залиті полюсні башмаки, всередині корпусу є розточування, в яку запресовується зовнішнє кільце шарикопідшипника. На корпусі змонтовані натискна та дистанційна клеми вимикання запалювання. З боку фланця в корпусі укручений упор пускового прискорювача. Ротор призначений для створення і зміни (при його обертанні) величини магнітного потоку, що проходить через полюсні наконечники корпусу і сердечник трансформатора. Ротор складається з валика і пакета ламелей, напресованих на магніт. Вал і магнето з ламелями скріплені за допомогою заливки цинковим сплавом. На валу ротора є конус для посадки пускового прискорювача. Кришка вилита з цинкового сплаву, в ній є розточування, в яку запресовується зовнішнє кільце шарикопідшипника, в кришці монтується пластина переривника, конденсатор, велика шестерня редуктора з віссю і розрядник. В нижній частині кришки передбачено стічне отвір. Трансформатор призначений для створення високої напруги при обертанні ротора магнето, складається з сердечника, зібраного з окремих пластин електротехнічної сталі, а також первинної та вторинної обмоток. З торців трансформаторів захищений гетинаксовыми щоками, на яких зміцнюються латунні шайби. До однієї з шайб припаюється кінець первинної обмотки. Пластина переривника служить для монтажу важеля переривника контактної стійки і фильца для змащування кулачка. Кожух з розподільником. Кожух відлитий з цинкового сплаву і служить екраном для розподільника високої напруги. У кожусі є два вентиляційних вікна. Розподільник виконується з прессматериала і служить для розподілу високої напруги на свічки двигуна.

   Пусковий прискорювач призначений

- для повідомлення ротору магнето великій швидкості обертання окремими імпульсами, при запуску двигуна і забезпечення таким чином при повільному обертанні колінчастого вала двигуна достатньо сильною іскри від магнето;

- для забезпечення запізнювання моменту запалювання при запуску двигуна.

   Пусковий прискорювач складається з наступних основних частин:

а) собачкодержателя з одного собачкою. Втулка собачкодержателя має одну шпонкові канавку для монтажу пускового прискорювача на шпонку ротора магнето.

б) корпусу з пальцями і пружиною.

Наводиться магнето від шестерні регулятора за допомогою проміжної муфти. На вимогу замовника на деталі системи запалювання двигунів встановлюється екранування для придушення радіоперешкод. Магнето в зборі з пусковим прискорювачем забезпечує кут запізнення 30°+10° по валу ротора магнето.

Малюнок - 2. Магнето М-137А одноискровое з пусковим прискорювачем лівого обертання

1 – кришка переривника; 2 – кулачок; 3 – шарикопідшипник; 4 – кришка; 5 – контакт з пружиною; 6 – трансформатор; 7 – корпус; 8 – ротор; 9 – пусковий прискорювач; 10 – переривник; 11 – кнопка вимикання запалювання.

Малюнок - 3. Магнето М-151 двухискровое з пусковим прискорювачем

1 – корпус; 2 – ротор; 3 – трансформатор; 4 – кришка; 5 – кожух з розподільником; 6 – пусковий прискорювач; 7 – пластина переривника; 8 – кнопка вимикання запалювання

Малюнок - 4. Магнето М-149 двухискровое з пусковим прискорювачем

1) – Важіль переривника з контактом; 2) – Стійка; 3) – Підстава переривника; 4) – Нерухомий контакт; 5) – Кулачок; 6) – Фільц; 7) – Ексцентрик; 8) – Спіральна пружина; 9) – Собачкодержатель; 10) – Трансформатор; 11) – Конденсатор; 12) – Додатковий вивід високої напруги; 13) – Кришка екрана; 14) – Екран; 15) – Бігунок; 16) – Кришка розподільника; 17) – Пластина переривника; 18) – Кришка корпуса магнето; 19) – Ротор; 20) – Корпус магнето; 21) – Пусковий прискорювач.

Характеристики

Основні
СтанНове
Тип запчастиниОригінал
Країна виробникРосія

Інформація для замовлення

  • Ціна: 2 200 грн.